Warunki zwrotu
Warunki zwrotu urządzenia i środków kosmetycznych
Konsument ma prawo do wymiany towaru niespożywczego odpowiedniej jakości na podobny od sprzedawcy, u którego został zakupiony , w przypadku gdy towar nie odpowiadał konsumentowi kształtem, wymiarami, stylem, kolorem, rozmiarem lub z innych powodów, przez które nie może być używany zgodnie z jego przeznaczeniem.
Konsument ma prawo żądać wymiany towaru odpowiedniej jakości w ciągu 14 dni (nie licząc dnia zakupu) lub w dłuższym terminie, jeżeli został wcześniej zapowiedziany przez sprzedawcę.
Konsument ma prawo wymienić towar odpowiedniej jakości na podobny w przypadku, gdy zakupiony towar nie był używany, w pełni zachował swój wygląd, właściwości konsumenckie, plomby, etykiety, a także dokument płatności wydany konsumentowi wraz ze sprzedanym towarem.
Zasady zwrotu (wymiany) urządzenia kosmetycznego odpowiedniej jakości
1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij specjalny formularz. >> Pobierz
2. Poinformuj swojego osobistego menedżera o konieczności wymiany lub zwrotu urządzenia kosmetycznego odpowiedniej jakości.
3. Prześlij urządzenie kosmetyczne wraz z wypełnionym formularzem do naszego serwisu (adres serwisu można ustalić u swojego osobistego menedżera).
4. W ciągu 48 godzin od momentu otrzymania urządzenia kosmetycznego na adres naszego serwisu specjaliści firmy podejmą decyzję o zwrocie lub wymianie sprzętu.
Uwaga!
- Dostawę odpowiedniego urządzenia kosmetycznego do naszego serwisu płaci klient.
- Aby otrzymać zwrot pieniędzy, musisz mieć przy sobie dowód osobisty (lub inny dokument tożsamości) oraz dokumenty potwierdzające zakup urządzenia kosmetycznego.
- Zwrot pieniędzy jest możliwy w dniu zwrotu towaru lub w ciągu siedmiu dni, jeśli wymagana kwota nie jest dostępna w kasie firmy.
- Zwroty dokonywane są w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności za urządzenie kosmetyczne.
Zasady zwrotu (wymiany) urządzenia kosmetycznego nieodpowiedniej jakości
1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij specjalny formularz. >> Pobierz
2. Poinformuj swojego osobistego menedżera o konieczności wymiany lub zwrotu urządzenia kosmetycznego nieodpowiedniej jakości .
3. Prześlij urządzenie kosmetyczne wraz z wypełnionym formularzem do naszego serwisu (adres serwisu można ustalić u osobistego menedżera).
4. W ciągu 48 godzin od momentu otrzymania urządzenia kosmetycznego na adres naszego serwisu specjaliści firmy podejmą decyzję o zwrocie lub wymianie towaru.
Uwaga!
- Dostawę nieodpowiedniego urządzenia kosmetycznego do naszego serwisu płaci sprzedający.
- Aby otrzymać zwrot pieniędzy, musisz mieć przy sobie dowód osobisty (lub inny dokument tożsamości) oraz dokumenty potwierdzające zakup urządzenia kosmetycznego.
- Zwrot pieniędzy jest możliwy w dniu zwrotu towaru lub w ciągu siedmiu dni, jeśli wymagana kwota nie jest dostępna w kasie firmy.
- Zwroty dokonywane są w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności za urządzenie kosmetyczne.