Warunki zwrotu

Warunki zwrotu urządzenia i środków kosmetycznych

Konsument ma prawo do wymiany towaru niespożywczego odpowiedniej jakości na podobny od sprzedawcy, u którego został zakupiony , w przypadku gdy towar nie odpowiadał konsumentowi kształtem, wymiarami, stylem, kolorem, rozmiarem lub z innych powodów, przez które nie może być używany zgodnie z jego przeznaczeniem.

Konsument ma prawo żądać wymiany towaru odpowiedniej jakości w ciągu 14 dni (nie licząc dnia zakupu) lub w dłuższym terminie, jeżeli został wcześniej zapowiedziany przez sprzedawcę.

Konsument ma prawo wymienić towar odpowiedniej jakości na podobny w przypadku, gdy zakupiony towar nie był używany, w pełni zachował swój wygląd, właściwości konsumenckie, plomby, etykiety, a także dokument płatności wydany konsumentowi wraz ze sprzedanym towarem.

Zasady zwrotu (wymiany) urządzenia kosmetycznego odpowiedniej jakości

1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij specjalny formularz. >> Pobierz

2. Poinformuj swojego osobistego menedżera o konieczności wymiany lub zwrotu urządzenia kosmetycznego odpowiedniej jakości.

3. Prześlij urządzenie kosmetyczne wraz z wypełnionym formularzem do naszego serwisu (adres serwisu można ustalić u swojego osobistego menedżera).

4. W ciągu 48 godzin od momentu otrzymania urządzenia kosmetycznego na adres naszego serwisu specjaliści firmy podejmą decyzję o zwrocie lub wymianie sprzętu.

Uwaga!

  • Dostawę odpowiedniego urządzenia kosmetycznego do naszego serwisu płaci klient.
  • Aby otrzymać zwrot pieniędzy, musisz mieć przy sobie dowód osobisty (lub inny dokument tożsamości) oraz dokumenty potwierdzające zakup urządzenia kosmetycznego.
  • Zwrot pieniędzy jest możliwy w dniu zwrotu towaru lub w ciągu siedmiu dni, jeśli wymagana kwota nie jest dostępna w kasie firmy.
  • Zwroty dokonywane są w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności za urządzenie kosmetyczne.

Zasady zwrotu (wymiany) urządzenia kosmetycznego nieodpowiedniej jakości

1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij specjalny formularz. >> Pobierz

2. Poinformuj swojego osobistego menedżera o konieczności wymiany lub zwrotu urządzenia kosmetycznego nieodpowiedniej jakości .

3. Prześlij urządzenie kosmetyczne wraz z wypełnionym formularzem do naszego serwisu (adres serwisu można ustalić u osobistego menedżera).

4. W ciągu 48 godzin od momentu otrzymania urządzenia kosmetycznego na adres naszego serwisu specjaliści firmy podejmą decyzję o zwrocie lub wymianie towaru.

Uwaga!

  • Dostawę nieodpowiedniego urządzenia kosmetycznego do naszego serwisu płaci sprzedający.
  • Aby otrzymać zwrot pieniędzy, musisz mieć przy sobie dowód osobisty (lub inny dokument tożsamości) oraz dokumenty potwierdzające zakup urządzenia kosmetycznego.
  • Zwrot pieniędzy jest możliwy w dniu zwrotu towaru lub w ciągu siedmiu dni, jeśli wymagana kwota nie jest dostępna w kasie firmy.
  • Zwroty dokonywane są w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności za urządzenie kosmetyczne.

Zamów bezpłatną konsultację

Nasz wykwalifikowany specjalista odpowie na wszystkie pytania